maandag 23 mei 2016

Cake and storage idea!

HAPPY BIRTHDAY KARIN!!!

Mijn designteam girl Karin was van de week jarig en natuurlijk hoort daar een cadeautje bij! Aangezien mijn man en ik de afgelopen maand van een welverdiende vakantie hebben genoten, had ik geen tijd om zelf iets te bedenken en ben de Silhouette store in gedoken op zoek naar iets leuks! Ik kwam bij deze leuke taart (design # 41394) uit en besloot die te gaan maken!

  






Het papier is van Maja Design ' Coffee in the Arbour'.
De uitgestanste tekst ' Happy Birthday'  is van Noor /Joy!Design, evenals de vlaggetjes.
De stempels die ik heb gebruikt zijn van Magnolia, te weten:

- Sitting Windy Tilda (Sakura Collection 2015)
- Devine Tilda (Waiting for Christmas Collection 2014)
- Sweet Tilda with Balloon (Animal of the Year Collection 2014)
- Clover Banner (Fortune Collection 2009)

Het groene takje is van Magnolia DooHickey uit de nieuwste DooHickey kit Volume 9.

Verder heb ik wat stoffen roosjes gebruikt en hierachter kleine uitgeponste blaadjes gedaan.
De tekst ' Gefeliciteerd'  is gemaakt met een kleine stans van Crealies.
De vlinders zijn van Memory Box.

De haren van alle Tilda's heb ik bewerkt met Wink of Stella Glitter van Zig. Ze zijn eerst ingekleurd met Copic markers.









De onderste twee lagen kunnen open om er een klein kadootje in te doen, maar ik heb alleen de onderste laag open gehouden en hierin wat kleine scrapspulletjes en een kadobon gedaan.



Ze was er in ieder geval heel blij mee en we hebben een gezellige middag gehad!

Verder nog een opbergtip!

Ik had een stof/kartonnen opbergbak voor mijn dies, maar die was te diep en door het gewicht ging hij hangen. Ik heb mijn handige Papa heel lief aangekeken en gevraagd of hij een houten bak voor mij wilde maken. Natuurlijk zei hij 'ja' en al een paar dagen later kwam hij met deze supermooie en handige bak aanzetten! De Joy! XL magneetvellen passen er precies in! Ik heb bovenaan de vellen tabjes gemaakt met de merken van de stansen zodat ik sneller kan bladeren.





Ik ben er superblij mee! Bedankt Papa!!


1 opmerking:

  1. Toch handig zo'n vader, je creatie is super mooie wat een klus zeg.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen