zaterdag 28 november 2015

Merry X-Mas card

Een paar weekjes geleden hadden wij weer een super gezellige Designteam knutseldag met mijn eigen meiden van Sandra's ScrapshopKarinChantal en ik besloten te gaan maskeren (je weet wel; met verschillende stempels in lagen over elkaar heen werken) met Magnolia stempels! Chantal is hier heel behendig in en ze heeft ons nog wat leuke en handige tips kunnen geven! Bedankt!! Zo leuk om weer van elkaar te leren!

Vandaag showen wij alle drie onze kaarten gemaakt met onze gemaskerde stempelafdrukjes! Ze zijn alle drie zo verschillend, maar allemaal super gaaf!! Wil je de creaties van mijn meiden ook zien? Hop dan snel even naar hun blogs en vertel wat je er van vindt!
Dit is mijn gemaskerde kerstkaart geworden:



Als basis stempel heb ik één van de allernieuwste Magnolia Tilda's gebruikt; 'Snowy Tilda with Gifts' uit de A Lovely Christmas Collection 2015.
Hier overheen heb ik 'Winter Fence' uit de Santa Collection 2008 geplaatst en daar weer overheen de 'Winter Forest' ook uit de Santa Collection 2008.
Onderaan heb ik de tekst 'Merry Christmas' geplaatst welke ook uit de nieuwste Magnolia collectie komt!



Daarnaast heb ik natuurlijk ook flink wat Magnolia DooHickeys gebruikt (wat zijn ze toch leuk en handig!). Dit zijn de stansjes die ik heb gebruikt:
- 'Twisted Swirl'
- 'So wrapped Merry Christmas Tag'
- 'Snowflake Border' (uit DooHickey kit Volume 2)
- Poinsettia (uit DooHickey kit Volume 2)
'Corner leafs' (uit DooHickey kit Volume 2)
- 'Big leafs' (uit DooHickey kit Volume 7)
- 'Ferns' (uit DooHickey kit Volume 7)

Tevens heb ik een paar stansjes van Memory Box gebruikt (Magnificent Pine, Pine Needle Border and Precious Bells).

Het papier is van Maja Design (A Gift for You). Langs de randen en op de afdruk heb ik flink wat Brilliance Platinum Planet gesmeerd voor een glanzend sneeuweffect.
De afdruk is ingekleurd met Copics.


Op naar de volgende kerstkaart, want zoveel heb ik er nog niet gemaakt...ooops!!
Fijn weekend!!

1 opmerking: