maandag 27 juli 2015

Kitty Cat box template

Ik kom je 'kattenkoppies' geven!!

Ik ben de trotse eigenaresse van een schitterende Siberische poes; Sophie (1 jr) en een Siberische kat; Max (9 mnd)!
Nu heb ik al vele patroontjes gemaakt, maar nog geen eentje over katten/poezen! Dat kan natuurlijk niet hè! Dus snel aan de slag gegaan en een Kitty Cat box gemaakt! Hierin kun je lekkere Whiskas Temptation snoepjes doen (of een ander leuk kattenspeeltje).
Het leuke is dan mijn eigen Sophie model heeft gestaan voor het maken van dit doosje!





Als basis heb ik gebroken wit cardstock genomen. Hierop heb ik dessinpapier van Scenic Route 'Background Grey Cube on Worn' gebruikt en het Magnolia Winterwonderland 'Merry Christmas' heb ik op de staart en zijkanten gebruikt. Op de oortjes heb ik wat wol geplakt.
Om de nek zit een strik die gemaakt is met de Magnolia DooHickey 'Bride bow'.



De Calla bloem is gemaakt met een Magnolia DooHickey uit de DooHickey Club Magazine Volume 4. Het kwastje is ook gemaakt met een DooHickey, maar deze komt uit de Volume 5 Edition.


Als stempel heb ik de Magnolia 'Napoleon cat' gebruikt. Hiernaast heb ik een pootafdrukje 'Pawprint' geplaatst. Beiden stempels komen uit de Animal of the Year collection 2014. De kleine muisjes komen uit de 'Crownkit'van de Once Upon a Time Collection 2013.
Het frame is een nieuwe stans van Noor Design (6002-0460).
Het schattige poezenbedeltje (Action) heb ik zo geplaatst alsof het op de bol wol ligt te slapen.


Binnenin zit een doosje welke je met een lintje kunt open maken.


Hierin zit een kleine traktatie voor de kleine pluizige wollebollebeestjes!



Dit is onze lieve Siberische poezendame Sophie in zomervacht (net 1 jaar oud):


Hier kun je goed zien dat ik haar als mal heb gebruikt!


Dit patroon (# 97 in Sandra's Scrapshop; incl. alle dessindelen) is erg leuk om te gebruiken voor een verjaardag (Gefelicimiauwt), om iemand beterschap te wensen (ik kom je koppies geven) of om iemand te feliciteren met de komst van een nieuw huisdiergenootje!

Wil je zelf ook dit schattige doosje maken? Bestel dan snel hier je .PDF patroon voor slechts € 1,75 EURO (€ 2,25 incl. STUDIO snijbestand).

Het volgende patroon staat gepland voor 9 Augustus!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen