maandag 8 december 2014

Lantaarn

Chantal heeft een patroontje 'uit de oude doos' tevoorschijn gehaald en deze schitterende lantaarn gemaakt!! Het is patroon nummer # 25 Lantaarn en is hier te verkrijgen bij Sandra's Scrapshop.
Wat is het weer een schitterende creatie geworden hè?
Ik ben zo ontzettend blij met mijn beide creatieve dames die de meest mooie kunstwerkjes maken met mijn patroontjes!


Een elektrisch kaarsje erin en kijk eens wat gezellig het staat!!
Natuurlijk zijn er weer een heleboel prachtige spullies van Magnolia gebruikt!!




En ook de achterkant is weer schitterend versierd!!


Zoals jullie wellicht gemerkt hebben, is er dit jaar helaas geen nieuw kerstpatroon verschenen in de shop. Ik baal hier ontzettend van, maar door omstandigheden is het er niet van gekomen.
Ik hoop in het nieuwe jaar meer aan de shop te kunnen werken hoor! Das mijn goeie voornemen voor 2015 hihihi! Gelukkig zijn er nog zat 'oude' kerstpatroontjes, dus mochten jullie nog last-minute aan de slag moeten, dan heb je hier een overzicht van 21 verschillende kerstpatroontjes die nog allemaal verkrijgbaar zijn!

Ho-Ho-Ho.....mochten jullie hier niet meer langswaaien voor de Kerst, dan wens ik al mijn lieve trouwe bezoekers alvast heeeeeele fijne Feestdagen en een gezond, gelukkig, geweldig en creatief 2015!!!

Veel liefs,


1 opmerking:

  1. Beautiful!!.. Love the lighting!!.. Gorgeous Details.. FAB Decorations.. So So Beautiful.. I Have been wishing to make one for years now.. But never seem to get the time.. Yours are Beautiful!!

    BeantwoordenVerwijderen