dinsdag 9 september 2014

Cottage

Voor de verjaardag van ons eigen DT-lid Chantal heb ik een Vakantiehuisje gemaakt! Zij en haar gezin gaan graag naar hun eigen vakantiehuisje en ik heb geprobeerd deze een beetje na te maken!
Het patroon hiervan is hier verkrijgbaar; Sandra's Scrapshop.


Achter de ramen heb ik stukjes sheet gedaan voor een echt glas-effect!



Hun 'dochtertje' heb ik op een stoel van een bistroset geplaatst. Ik heb hiervoor de Magnolia mini-stempel 'Tilda with lovely lace shoes' uit de Sweet Crazy Love Collection 2012 gebruikt. De bistroset zelf heb ik ontworpen n.a.v. een plaatje van Internet en met de Silhouette gesneden. De parasol is van Marianne Design.
Ook van Magnolia is het gras, gestanst met de Grass DooHickey.


De hele familie gezellig bij elkaar!


Aan de deur heb ik een digistempel krans gehangen.  Achter de deur heb ik matglas geplaatst zodat je niet door de deur heen kunt kijken. Ook heb ik een hendel eraan gemaakt (al kan de deur niet open hihi).


Chantal heeft een superlieve hond genaamd 'Rusty'. Dit vrolijke beestje moest natuurlijk ook een plekje krijgen met een eigen hondenhok erbij! Ik heb hem precies nagekleurd met mijn Copics!
De stempel is van Magnolia 'Edwin with Tin Tin the Dog' van de Animal of the Year Collection 2014.
Het hondenhok is een eigen ontwerp.


Onder het openstaande raam heb ik een bloembak gemaakt.


En een heel klein grapje van mij...Chantal heeft laatst enorme pech gehad met haar pink en ze moest in het gips. Ze was er van overtuigd dat ik een ziekenhuis o.i.d. voor haar verjaardag zou maken en ik kon het niet weerstaan om haar hand een gips effect te geven hihi! De stempel is van de allernieuwste Pink Lemonade collectie 2014 van Magnolia 'Tilda with Rose lace Dress'.


Achter het huis heb ik een grote boom geplaatst (gesneden met de Silhouette, bestand uit de online store). Hierop heb ik losse blaadjes geplakt en parels.


Het dak kan open, want natuurlijk moeten er ook kadootjes in!!!


Het stenen effect is gemaakt met een stans van Noor! Design art.nr 6002/0337.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Maja Design en Kaisercraft.
Het hek is van een knipvel, alleen weet ik niet van welk merk.





Chantal was er helemaal happy mee!
Wil jij dit vakantiehuisje ook maken? Klik dan hier op deze link voor het patroon!

Binnenkort komen er weer een aantal Herfstpatroontjes in de shop, dus ben je nog op zoek naar inspiratie hiervoor? Kom je dan snel nog een keertje terug?

2 opmerkingen:

  1. Wow, this is an amazing creation! So beautifully embellished.
    Rebecca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow.....beautiful work with great details.
    Hugs Renate

    BeantwoordenVerwijderen