woensdag 9 juli 2014

Lighthouse

Een tijdje geleden heeft Tiets van Kaarten maken met Tiets mij benadert of ik misschien iets wilde maken voor het 10-jarig bestaan van haar Club. Ze wilde graag iets hebben met een Zomers thema, dus ik heb (bij uitzondering) 'ja' gezegd en ben aan de slag gegaan en uiteindelijk heb ik een Vuurtoren gemaakt! Het patroon is dan bij haar persoonlijk via de Club (wel lid zijn!!) aan te vragen tijdens deze feestdag. Ik heb besloten om deze freebie ook met jullie te delen voor een korte periode om jullie allemaal een fijne Zomer te wensen!! Hoe leuk is dat! Wil je het .PDF patroon ook hebben? Bezoek dan Sandra's Scrapshop en laat een reactie achter, dan kun je het daar downloaden tot 16 juli!! Daarna gaat het in de verkoop!!
Je kunt de vuurtoren in 3D maken (zoals hieronder afgebeeld), maar je kunt er ook een platte kaart van maken hoor! Laat dan het tussendeel en de bodemplaat achterwege!


Ik heb twee Magnolia stempels gebruikt uit de Summer Memories Collection 2012. Het zijn 'Tilda offshore' en 'Tilda Anchor'. Ze passen hier perfect bij! Tevens heb ik nog een hele oude Magnolia stempel van het riet met de 'sigaren' gebruikt, maar ik weet even niet meer de naam/collectie.
De uitgesneden rietsigaren zijn gemaakt aan de hand van een snijbestand van Silhouette en de groene grassprieten komen bij de Wibra vandaan. Het bruine vogeltje is een stempel van Vilda Stamps.

Helaas had ik deze Vuurtoren al net gemaakt vlak voor de nieuwe Magnolia DooHickey Kit uitkwam!! Hierin zitten 13 gloednieuwe stansjes met een Zomers thema!!






Achter het raam (melk-achtige sheet) brandt een kaarsje! Om het raam heen zit een mal van Noor! Design.



Ik heb deze vuurtoren voor mijn liefste vrienden gemaakt die 20 jaar getrouwd zijn! Ik heb de tekst zelf bedacht om de elementen op de vuurtoren (verrekijker, vuurtoren, vlammende kaars en anker) terug te laten komen!


Je kunt tussen de basisdelen een elektrisch waxinelichtje plaatsen voor wat licht in de vuurtoren!




Onze kat Finn komt even een inspectieronde lopen om te kijken of vrouwtje het wel goed gemaakt heeft!





Zelf maken? Grijp snel je kans om dit patroon gratis te bemachtigen via Sandra's Scrapshop!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen