woensdag 28 mei 2014

Scrapshop!!!

Ja hoor! Eindelijkkk weer een nieuw patroon beschikbaar in de shop en wat voor één!!!!
Voor ons Designteamlid Karin die vorige week jarig was, moest ik natuurlijk wel met iets moois op de proppen komen! Het leek mij leuk om mijn eigen Scrapshop te maken met als Tildaatjes Karin, Chantal en mijzelf haha!! Het was een heel werkje, maar ik ben wel supertrots op het eindresultaat!! Hier laat ik alle foto's zien van het project en het .PDF patroon en de .STUDIO snijbestanden zijn weer verkrijgbaar in de shop, voor als jij dit geweldige huis ook wilt maken!!



De fiets, het uithangbord en de lantaarn zijn gemaakt met de Silhouette. De hoekswirl is een stans van Memory Box. Achter de fiets zie je nog net een paar muisjes rennen! Dit is de Magnolia stempel 'Mouses' uit de Once Upon a Time Collection 2013 (Stamp Club kit).


Aan de deur hangt een bordje met de tekst 'welcome' wat ik geprint heb met de computer.


En dit is ze dan!! Onze Karin zit buiten op het bankje lekker te naaien hihi!
Het bankje 'Vintage Swedish Bench' uit de Once Upon a Time Collection 2013 en Tilda 'Tilda makes a Blueberry Blanket' uit de Turning Leaves Collection 2012 zijn beiden stempels van Magnolia!
De hartvormige plant is gemaakt met de Silhouette.
Er ligt zelfs een rieten deurmat voor de deur!!


De bomen zijn gestanst met een stans van Memory Box en het hekjes is een DooHickey van Magnolia 'Lovely Fence'.



Bovenop het dak heb ik de tekst 'Scrapshop' ontworpen. Deze tekst zit ook bij het patroon in, alleen verkrijgbaar als .STUDIO bestand aangezien het te klein is om met de hand te knippen!



En als je de deuren opent bij het slotje, dan kun je naar binnen kijken!! Daar valt nog veel meer te zien!!



Hier is 'Chantal' driftig met haar Copics aan het slepen hihih! Het is de Magnolia stempel 'Autumn Tilda with pencils' uit de Turning Leaves Collection 2012 die ik hiervoor gebruikt heb!
In de hoek heb ik een papierbak gemaakt voor de scrapvellen en aan de zijwand een paar opbergvakken. Op de plank achter 'Chantal' liggen een paar boeken en wat potten (beiden oude stempels van Magnolia) en garenklosjes! De hartenswirl is ook gemaakt met de Silhouette.



En hier zit ik achter mijn tafeltje te stempelen met de Magnolia stempels natuurlijk!! De Magnolia stempel is 'Stamping Tilda' (Special Collection 2012).


En wat familiekiekjes aan de wand natuurlijk!!


De trouwe volgers/klanten hebben het misschien al gezien, maar het bureautje waar 'ik' achter zit is eigenlijk een oud patroon uit de shop! Het is de Naaitafel # 43 alleen dan zonder onderstel! Wel heb ik de kleine naaimachine gebruikt en nu is het net een werktafel!!
Het papier dat ik gebruikt heb is van Kaisercraft 'Matrimony' en Pion Design.


Aan de binnenkant heb ik roedes (grote satéprikkers) gemaakt met hieraan de gordijntjes!






Wil je dit huisje ook maken? Kijk dan snel hier voor het patroon! Je kunt het natuurlijk ook maken als bloemenwinkel, Kersthuis (in de kerstsfeer), of voor een verhuizing!
Karin was er in ieder geval dolgelukkig mee!

5 opmerkingen:

  1. Oh my god! I think I lost my words! So many details, and so beautifully completed!
    Gorgeous work!!

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, this is absolutely incredible. So beautifully embellished - I love the gorgeous details.
    Rebecca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OHhhhhh my goodnes, what a wonderful little house! Love every little detail on it! GREAT CREATION!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wow wow Sandra!! This is amazing! I bet you had so much fun making it, but also so much work! :) It is so inspiring and I love it!
    Have a lovely day!
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen