woensdag 16 april 2014

Perfume Bottle template

Joepie! Alweer een nieuw patroon in de shop!!
Deze keer geen Lente-thema, maar een Parfumfles patroon welke je perfect voor Moederdag of een verjaardag kunt gebruiken!


Ik heb de Magnolia stempel 'Tilda Rose Scent' gemaskerd voor de 'Tilda's Dressing Table'. Beiden stempels zijn uit de Lost & Found Collection 2014. Daarnaast heb ik de tekststempel 'Eau de Cologne' van deze collectie op een label gestempeld.
Op de spiegel heb ik Vernislijm gedaan voor een glanzend effect!





Verder heb ik de Magnolia DooHickey 'Swirl' gebruikt en van Joy Crafts / Noor Design mal 6002/0304 en de tekst Happy Birthday. Het papier is van Kaisercraft 'On this Day' Collection.
De antieke plaatjes zijn gevonden op het Internet.





Je kunt de fles openklappen en hierin zit een klein doosje waar je een kadootje in kunt doen!





Natuurlijk zijn ook mijn twee lieve getalenteerde Designteam dames met dit patroon aan de slag gegaan en zij hebben ook weer werkelijk hun best gedaan en deze geweldige Parfumflessen voor jullie gemaakt!! Wat ben ik toch ontzettend blij met mijn crea-bea's!!!

Karin heeft het patroon ietsje verkleind en het doosje wat binnenin zit weggelaten. Hierdoor krijg je meer het idee van een dubbele kaart! Ze heeft dezelfde stempels gebruikt als ik, maar door het andere papier en kleurgebruik geeft het weer een totaal ander effect!




Chantal heeft het patroon ook wat verkleind naar 85% het geheel geplaatst op een prachtige Kaptafel (niet bij het patroon inbegrepen!). Ze heeft er wat andere toiletartikelen, zoals een kam, handspiegel, nagellak en flesje met watjes aan toegevoegd. In de laadjes kunnen dan de haarspulletjes of juwelen van Prinses Tilda die nu klaar is met "tutten" en naar haar bal kan gaan! De spiegel achter op de juwelendoos/kaptafel is de passpiegel die altijd op een kaptafel staat. Dit is een easelkaart op de doos.


 

 


 


Wat een toppers weer hè!!!
Wil je zelf ook aan de slag met dit Parfumfles patroon?? Klik dan hier op deze link en bestel het patroon in de shop!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen