donderdag 27 februari 2014

Joehoeee!! Hoera!! Sandra's Scrapshop bestaat 3 jaar!! We willen deze dag niet ongemerkt voorbij laten gaan en hebben een speciale aanbieding voor jullie! Er zijn niet 1, niet 2, maar 3 nieuwe patronen verkrijgbaar in de shop (nummers #80, #81, en #82)! Vanwege dit heugelijke feit zijn deze 3 nieuwe baby patronen nu in de aanbieding voor slechts € 5,00 EURO (€ 6,00 incl. STUDIO)!! Deze aanbieding is geldig tot het volgende patroon geplaatst wordt in de shop en dat zal op 6 Maart as. zijn. Hierna vervalt deze aanbieding en betaal je de normale stukprijs. Natuurlijk kunnen de patronen ook los verkocht worden voor de normale prijs mocht je ze niet alle 3 willen (wink).
Wil je deze 3 bestanden hebben, stuur mij dan een email en vermeld 'BABYSET' en je krijgt deze voor de aanbiedingsprijs. Hieronder zie je een klein overzichtje van onze creaties! Roll verder naar beneden voor meer informatie of bezoek onze persoonlijke blogs voor nog meer gedetailleerde foto's en info!
De set bestaat uit een schommelende wieg, box en speen!

WIEG:
Als eerste hebben we mijn wieg die echt kan schommelen!! Door een kraaltje tussen de twee zijstaanders te bevestigen en hierdoor een splitpen te maken, kan hij echt schommelen!



In het wiegje heb ik een lakentje en kussen gemaakt! Dit heb ik gedaan door een stukje grijs katoen te nemen en hierop een kinderliedje te printen met mijn eigen printer! Eerst heb ik Slaap Kindje Slaap in Word gemaakt en het vervolgens op de stof geprint. Vervolgens heb ik er eerst de schaapjes knopen op genaaid en er een beetje vulling in gedaan. Vervolgens een kantje langs gestikt en in het verhoogde bedje gedaan!




Het dessinpapier wat ik gebruikt heb is van Maja Design 'Vintage Summer'.


Op het rose katoen (stukje stof van Tilda) heb ik wat kant genaaid. Uit het kant heb ik een paar roosjes geknipt en deze op het katoen gestikt.





Dit is de Magnolia stempel 'Mother to Be' uit de Princes & Princesses Collection 2012. Ik heb haar uitvergroot en er een losse kaart van gemaakt! Door haar naast de wieg te plaatsen lijkt het alsof ze met smart staat te wachten tot het wiegje gevuld is met een lieve baby! Binnenin de kaart zit ook een schaapje! Tevens heb ik de Magnolia DooHickey 'Bloomy Tag' gebruikt.





BOX: 
Dan hebben we ook nog een box met een lade onderin voor een klein cadeautje! 
Ik heb mijn box in een jongens-thema gemaakt met vliegtuigjes!




In de lade zitten kleine babysokjes!




Van een dik stuk ijzerdraad heb ik een mobile gebogen met hieraan een kruis waaraan met dunner ijzerdraad wat wolkjes en kleine mini vliegtuigjes hangen! Deze zitten NIET bij het patroon in!



In de box zit 'Edwin with Airplane'. Dit is een Magnolia stempel uit de Princes & Princesses Collection 2012. Ik heb Edwin geplaatst op de 'Tilda Matress' stempel uit de Once Upon a Time Collection 2013.
Rondom de box heb ik een randje gemaakt met de DooHickey stans 'Old Swedish Lace'.



Achterop zit een metalen plaatje met babyvoetjes erop.




SPEEN:
En tot slot hebben we ook nog een Speen model die je op verschillende manieren kunt gebruiken!
In mijn uitwerking heb ik er een 3D speen met speenkoord van gemaakt op twee verschillende manieren! Bij optie A zie je aan de achterkant een 'platte tuut'. Dit krijg je door de patroondelen slechts 2x uit te snijden en op elkaar te plakken.





Dit is optie B! Hier zie je aan de achterkant een '3D tuut' die gemaakt is door de patroondelen 4x uit te snijden en kwartsgewijs op elkaar te plakken!
Aan de speen heb ik een Speenkoord gemaakt van gehaakte kralen (van de Xenos). Hieraan heb ik een stukje geruit stof gemaakt met een clip!







Op de speenring heb ik de Magnolia stempel 'Delivery from Heaven' (ooievaar) uit de Special Moments Collection 2013. Daarnaast heb ik de DooHickeys 'Bloomy Tag', 'Tilda Ticket' en 'So Wrapped Lovely' gebruikt. Ook het papier is van Magnolia en wel uit een kerstlijn! Het dessinpapier heet 'Old Angel Script' en is van de A Christmas Story Collection.


De digitekst 'It's a Boy' heb ik zelf gemaakt met de printer.





Willen jullie deze sets ook maken?? Neem dan snel een kijkje bij Sandra's Scrapshop voor de aanbieding!



Daarnaast is er ook weer een nieuwe Collectie uit!! Het is de Zodiac Collection 2014! Deze collectie bestaat uit 12 stempels die allemaal de Horoscoop uitbeelden!


1 opmerking:

  1. Wow, wow wow, absolutely amazing, you are soooo clever,
    Take care, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen