maandag 9 december 2013

Pine tree card

Het is al een beetje laat om nog aan de kerstkaarten te gaan beginnen, maar mocht je er nog 1 nodig hebben en je hebt helemaal geen inspiratie meer, dan heb ik hier in de shop nog een makkelijk en leuk patroon voor je, voor slechts € 1,- !
Het is een kaart in de vorm van een Dennenboom! Je kunt de kaart heel simpel plat maken om het te versturen en de ontvanger kan dan heel simpel de twee tabs in elkaar vouwen en dan blijft de kaart uit zichzelf staan! Voor deze kaart heb ik ook gebruik gemaakt van het Kerstroos patroon! De blaadjes en de tak zijn hier van gebruikt!





Ik heb de Magnolia stempels 'Cozy Christmas Walter' en 'A Joyful Christmas (Text)' beiden uit de Winter Wonderland 2013 Collection en 'Holy Tilda with Violin' uit de Nativity 2012 Collection.
Tevens heb ik de volgende Magnolia DooHickeys gebruikt: 'Cozy Big Snowflake', 'Lovely Fence' en 'Christmas Poinsettias'.
Het liggende rendier en de kerstbomenrij zijn gesneden met de Silhouette machine.







Nou, dan ga ik als een raket nog aan de slag om nog een paar kaarten te maken, want ik loop nog steeds achter hihihhi! Maar ons huis is al helemaal in de kerstsfeer, dus het zal vast goedkomen!

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem zo geweldig mooi Sandra maar ik ben bang dat ik dit niet kan maken zonder Silhouette. Prettige feestdagen alvast en een gelukkig creatief Nieuwjaar. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous Card!!! What a Fantastic Creation!! Beautiful Coloring!! Lovely Details.. Beautiful Color-theme! :o) Merry Christmas! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh. How. Beautiful. I love the image and how you've brought it to life with perfect coloring.

    BeantwoordenVerwijderen