zondag 10 november 2013

FREEBIE; Vlag kaart / Flag card

Ik heb deze vlag kaart gemaakt voor een verjaardag! Het werd wel weer eens tijd voor een Freebie, dus het gratis patroon kun je hier via deze link verkrijgen!


 
Ik heb de Magnolia stempel 'Invitation Tilda' uit de Special Moment Collection 2013 gebruikt.
Tevens heb ik de Magnolia DooHickey 'Vintage Tag'gebruikt.
Het frame achter de stempel is van Sizzix. De tekststempel is van Crealies en de vlinderrand is een Die van Tim Holtz 'On the Edge Butterfly'.
Verder heb ik craft papier gebruikt en de Postzegel golfjes stempel is van Hero Arts 'Luxe Cancellation'.



Verder zal het eventjes ietsjes rustiger in de shop zijn m.b.t. nieuwe patronen omdat ik nog een paar opdrachten heb liggen en ik nog geen enkele kerstkaart heb gemaakt (shame on me!!).
In Januari komen er ook weer nieuwe workshops, want de molen en het rendier waren zo'n succes dat ze beiden zijn uitverkocht!!

1 opmerking:

  1. Je ne sais pas si mon commentaire s'est enregistré la première fois mais si tel n'était pas le cas le revoici. Un très grand merci pour le fichier de la carte. Je viens de 'Belgique et c'est avec grand plaisir que je suis votre blog. A très bientôt. Lydia

    BeantwoordenVerwijderen