dinsdag 29 oktober 2013

Santa's Boot

Een paar weken geleden hebben Karin, Chantal en ik een gezellig Designteam uitje gehad met Sandra's Scrapshop! Naast de heerlijke High Tea hebben we natuurlijk ook een beetje geknutseld en hebben we alle drie een superleuke Kerstlaarsdoosje gemaakt! Karin had het papier al voorgesneden, dus we konden meteen aan de slag!
Dit is mijn uitwerking ervan en hop over voor de creaties van Chantal en Karin naar hun blogs!!





 
De tekst 'A Joyful Christmas' is gemaakt met een stempel van de nieuwste Magnolia Collectie 'Winter Wonderland'. Ik heb de rand van de laars voorzien van een randje nepbont.

 
Je kunt de deksel eraf halen en binnenin heb ik een paar Candy Cane's gedaan!



 
Ook heb ik 1 van de nieuwste Magnolia Tilda stempels gebruikt, namelijk 'The day before X-Mas Stocking Tilda' ook uit de Winter Wonderland Collection 2013.
De kerstbomen zijn gestanst met de Magnolia DooHickey 'Spruce'.


Nieuwsgierig geworden naar de laarsjes van Karin en Chantal?? Bloghop over naar hun sites en geniet van hun prachtige kunstwerkjes!!

1 opmerking:

  1. Zo leuk om ze nu alle drie "live" te zien :D Het is een schatje van een laars geworden!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen