zondag 13 oktober 2013

High Tea for you!

Gisteren hebben Karin, Chantal en ik een heerlijke Designteam-dag gehad! Om 'mijn' meiden te bedanken voor hun inzet en alle prachtige creaties die ze maken voor Sandra's Scrapshop, heb ik ze uitgenodigd voor een High Tea! Hoe leuk is het dan om ze een Theekopkaart te geven met deze uitnodiging! Het patroontje hiervan vond ik hier op Internet en heb voor beide dames eenzelfde uitvoering gemaakt.




 
In de Sizzix stans heb ik de Magnolia stempel 'Afternoon Tea Tilda' geplakt. De Theekopje stempel is ook van Magnolia en is genaamd 'Afternoon Tea Rose Kit'. Beiden stempels zijn afkomstig van de nieuwste Little London Collection 2013.
Boven het theekopje uit steekt een Swirl en Theelepel die ik gestanst heb met de Magnolia DooHickeys 'Swirl' en 'Silver Ware'. Aan het Theekopje stempeltje heb ik een klein theezakje gehangen en ingekleurd met E35 Copics en deze vervolgens uitgeblend met 0.
De tekst 'Enjoy...' heb ik eerst gestempeld met Perfect Medium en vervolgens voorzien van een laagje WOW! Silver Pearl en dit verhit met de heattool.

 
Natuurlijk heb ik deze kaarten een beetje feestelijk verpakt, dat geeft nog leuker cadeau!!


Meiden, nogmaals hartstikke bedankt voor jullie mooie kunstwerken en de gezellige dag!! Ik ben hartstikke blij met jullie!

7 opmerkingen:

  1. Wauw dat ziet er geweldig uit en de foto van jullie op Fb is heel erg leuk
    Een fijne Zondag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ein traum von einer karte, wunderschöne details und tolle farbwahl, alles passt perfekt zusammen. liebe grüße, sonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig om zoiets moois te krijgen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende thee kopjes.
    Ik vind ze heel mooi.
    En erg leuk gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn super geworden San!!! Very cute ;)

    BeantwoordenVerwijderen