dinsdag 11 juni 2013

Happy Birthday note

Een verjaardagskaartje met de allernieuwste Magnolia stempel uit de Special Moments Collection!

 
Dit is 'Invitation Tilda' van de Special Moments Collection 2013! Ik heb haar gebruikt in de zin van 'ik schrijf je een verjaardagskaart' en daarom heb ik er twee kleine potloodjes bij gedaan!
Verder zit rondom een rand gemaakt met de Magnolia DooHickey 'Old Swedish Lace' en ook heb ik de tekstcirkel 'New York' uit de With Love collection 2013 gebruikt.


 
Op het roze frame (van Silhouette) heb ik Stickles Frosted Lace gebruikt en dit verhit met een heattool. De vlinders en het dessinpapier zijn van de Action. De stempel is ingekleurd met Copics en de kaart is inclusief de standaard verstuurd.


3 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,
    Ik vindt je kaart schitterend mooie kleurtjes ook gebruikt toppie hoor.
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig is je kaartje weer en wat is ze leuk!!!
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schattige kaart.
    Ik vind hem heel mooi.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen