maandag 24 juni 2013

Butterfly box

Ik heb een Vlinderdoosje gemaakt waarin je een kadootje kunt doen! Het patroon van dit doosje is te koop bij Sandra's Scrapshop.


Het doosje bestaat uit meerdere lagen waardoor er diepte ontstaat!


Voorop zit 1 van de nieuwste Magnolia stempels 'Delightful Tilda' uit de Special Moments Collection 2013. Ze zit op een randje welke ik gemaakt heb met de DooHickey 'Old Swedish Lace'.
Ook heb ik de Magnolia stempel 'New York' gebruikt uit de With Love Collection 2013.
De tekststempel 'Een jaartje erbij' is van Crealies.
De plakparels zijn Knick Knackery's van Magnolia!
Achter Tilda heb de stempel 'Constellations' van Penny Black gebruikt.







Bovenop zit een 'handgreep' van kralen.


Voorop heb ik zelf 'voelsprieten' gemaakt van wat ijzerdraad, kleine pareltjes, uitgeponste minibloemen en spacers.


Het achterste doosje kan open zodat er een kadootje of een kadobon in gedaan kan worden.



De boven- en onderkant van het doosje kan open!


En dit is de binnenkant van beide doosjes:


Dit is de Magnolia stempel 'Tilda with UGGshoes' uit de Australia Collection 2012.
De geweldig mooie hoekjes zijn gemaakt met de DooHickey 'Cute Corners' van Magnolia.



Het papier is van Maja Design. Verder heb ik overal een randje Stickles Diamond glitters aangebracht.
Het patroon van dit doosje is te koop bij Sandra's Scrapshop!

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige vlinder doos.
    Super mooi gemaakt.
    En de Stempeltjes zijn heel schattig.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen