donderdag 30 mei 2013

More Summertime!

Hoewel de Zomer nog lang niet in zicht is, toch maar een kaartje gemaakt met een Zomers gevoel! Maar laat je het zeewier en zeepaardje weg, dan heb je in ene een hele neutrale vorm kaart die je voor elke gelegenheid kunt gebruiken!! Maar wacht! Er is nog meer hahaha! Je kunt er ook een fotolijstje van maken zoals Karin heeft gedaan! Multifunctioneel dus!! Hoe geweldig is dat!!
Het patroon van deze kaart is uiteraard weer te verkrijgen bij Sandra's Scrapshop!


Hier wordt je toch helemaal vrolijk van!! Karin heeft weer ontzettend haar best gedaan!!



En dit is mijn uitwerking van deze kaart, die dus ook plat verstuurd kan worden voor de post!!


Aan een dun visdraadje heb ik wat kleine visjes geregen zodat het net lijkt of ze echt zwemmen.


Het zeewier heb ik bewerkt met Stickles Frosted Lace en Diamond. Door de kleine zilveren en roze strass steentjes lijken er net waterdruppels op te zitten!


Hier kun je goed zien dat de kaart diepte heeft.



Ik heb de Magnolia stempel 'Pearl Tilda' gebruikt en haar op de 'Shells' gezet. Beide stempels komen uit de Summer Memories 2012 Collection. Daarnaast heb ik nog de 'Sea Shells' uit de Bon Voyage Collection 2010 gebruikt en de Swirl DooHickey.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen