maandag 20 mei 2013

Cardholder card

Mijn lieve vriendin Karin is vandaag jarig! Ze is 40 lentes jong geworden en daarom heb ik deze 'kaartenstandaard kaart' voor haar gemaakt! Het patroon van deze kaart is verkrijgbaar bij Sandra's Scrapshop!


Hier zie je de houder en de kaart los van elkaar:





 

De '40th' heb ik zelf gemaakt met de Silhouette en voorzien van een laagje WOW! Platinum Embossing poeder.



Voorop de kaart zit de Magnolia stempel 'Tilda with Love' uit de With Love Collection 2013.
Ik heb ook de Magnolia DooHickey (stans) 'Bloomy Tag' gebruikt.
Het papier is van Pion Design 'Blue Wings'.


Hier aan de zijkant kun je goed zien hoe de kaart blijft staan!


Nou, hopelijk is de Jarige Jet er blij mee! Wil jij deze kaart ook maken? Kijk dan bij Sandra's Scrapshop hoe je aan het patroon kunt komen! Er is ook een .STUDIO snijbestand voor om het uit te laten snijden door je Silhouette machine!

5 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan. Mooi patroon weer, denk dat ik weet voor wie je deze hebt gemaakt.
    Mooi.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat heb je deze geweldig gemaakt voor Karin! Ze verwachtte al een kaartje van je, had ze gezegd... Maar dit zal haar helemaal verbaasd doen staan, hihi. Net wat voor haar!!! Haar kast zal mooi gevuld staan met al die prachtige creaties ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeg dat wel; ik was echt super verrast en zo blij et deze waanzinnige kaart!! Echt een aanrader!!
    Super bedant :D

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so pretty and such a lovely way to display a card, beautifully done
    Hugs julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaart.
    Ik vind hem schitterend.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen