zondag 5 mei 2013

Bird-day card

Met een aantal meiden hebben we een verjaardagslijst en deze week is er weer een dame van deze lijst jarig; Marja! Voor haar heb ik deze 'Bird-day' kaart gemaakt! Als basis heb ik het patroon van de Bird-day box gebruikt.

 
De vlinder is een stempel van Magnolia 'Butterfly kit' en komt uit de Once Upon a Time Collectie 2013. Deze heb ik gestempeld met Perfect Medium en vervolgens heb ik er WOW! Platinum poeder op gestrooid en het verhit met de heattool.
Ook heb ik Magnolia DooHickey 'Bloomy Tag' gebruikt.
De digitekst 'Happy Bird-day' is zelf gemaakt op de computer.
De bloemen zijn gemaakt met stansjes uit papier dat in fotoalbums zit. De randjes zijn voorzien van een laagje Platinum Stickles.
Het papier is van Maja Design 'Vintage Spring Basics'.


 
Ik heb de Magnolia stempel 'Tilda with her Kookaburra' gebruikt uit de Australia Collection 2012.



7 opmerkingen:

  1. Wowwwwwww schitterend mooi uitgevoerd Sandra.!!Super. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh!!! A real and amazing cuteness!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw sandra wat ziet t er weer prachtig uit.
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just beautiful, the perfect backdrop for your Tilda
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart.
    Ik vind hem erg leuk.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen