dinsdag 16 april 2013

Baked with Love...


Ik heb van deze Label Vouwkaart een verjaardagskaart gemaakt voor mijn Zweedse vriendin!



Magnolia DooHickey 'Swirl'
Magnolia stempels 'Tilda with Love cake' en 'Chocolat' van de With Love Collection 2013.
Het ballonnen hartje is van de Xenos.
Papier is van de Action, evenals het lint en de besjes.





Het bestek is een stansje van Magnolia; DooHickey 'Silverware' van de With Love Collection 2013!
De tekst 'Baked with Love Especially for your Birthday heb ik zelf gemaakt op de computer.



5 opmerkingen:

  1. Wat is ie weer leuk! Enne... mijn verjaardag komt ook steeds dichterbij ;p

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje.
    Ik vindt het stempeltje erg leuk.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig mooie creatie Sandra!! Alles nog goed op je werk? Wordt het alweer wat drukker??
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, eine wunderschöne kartenbox hast du da gezaubert. alles harmoniert perfekt zusammen und viele liebevolle details hast du mit eingearbeitet - gefällt mir sehr gut. dir einen lieben gruß, sonne

    BeantwoordenVerwijderen