vrijdag 15 maart 2013

Pop-up Bloemkaart

Er zijn weer 2 nieuwe patronen beschikbaar bij het Cards etc. Euro Blog! Deze keer mocht ik een Pop-up bloemkaart maken! Ik heb er een verjaardagskaart van gemaakt in het thema van onze hobby 'Scrappen'!

Voorop heb ik de Magnolia stempel 'Pink Ribbon Tilda' gebruikt uit de With Love Collection 2013.
De digitekst 'Scrappy Birthday' komt uit Sandra's Scrapshop en kun je hier vinden.
Ook zit er een klein klosje voorop!

Als je de kaart open maakt komen er twee aparte 'ruimtes' tevoorschijn! Ik heb ze ingericht als hobbykamertjes!



In de linkerkamer zit 'Tailor Tilda' uit de Turning Leaves Collection 2012 achter haar naaimachine! De tafel is ook een stempel van Magnolia; 'Shelf with Cross Stitch'. Het fotolijstje staat eigenlijk op de tafel, maar heb ik er los van geknipt en aan de 'muur' gehangen.
De paspop is gemaakt aan de hand van een patroon uit Sandra's Scrapshop en kun je hier vinden.
De spiegel is gemaakt met de Silhouette snijmachine en heb ik voorzien van een stuk spiegelpapier!

De rechterkamer:

Hier zit 'Tilda Makes a Blueberry Blanket' op de 'Old Swedish Chair', beiden afkomstig van de Turning Leaves Collection 2012.
De staande lamp is ook gemaakt met de Silhouette en heb ik voorzien van een kleine ketting als aan/uit knop! De vlaggetjes komen ook uit Sandra's Scrapshop.


Voorop zitten bruine Chipboard letters.
Het papier is van het Kruidvat uit een klein papierblokje en heeft helemaal als Thema naaien/borduren! Past er natuurlijk perfect bij!


Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe!

4 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waanzinnig San, wat ben je hier toch goed in zeg.....bewondering voor jou mooi's!

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dear Sandra,
    today my blog walking has a precious when I stopped here..
    wow ... this is superb!!!!
    your imagination really out of the box, fabulous!
    Love, Yulis

    BeantwoordenVerwijderen