maandag 4 maart 2013

Mr Rooster


Kukelekuuuuu!! Omdat we aardig richting Pasen gaan, is er nu een nieuw Paaspatroon beschikbaar in Sandra's Scrapshop! Deze keer heb ik een patroon van een  Haan gemaakt! De Haan kun je als mandje maken, maar ook als kaart zoals mijn getalenteerde Designteamlid Karin heeft gedaan!


Natuurlijk heb ik de nieuwe Magnolia stempel 'Tilda with Mr Rooster' gebruikt uit de Little Easter Collection 2013. De stempel is ingekleurd met Copics en voorzien van wat gouden Stickles.




Bij het patroon zit ook deze digitekst 'Have an Eggstra special Easter'.





Het papier met de hanen is van Daisy D's. De grote haan heb ik hieruit geknipt en voor in het gras gezet. Het gras is gemaakt met de Magnolia DooHickey 'Grass Lace'. In de staart heb ik wat bruin/oranje veren gestoken en het papier op de staart is structuurpapier met glitters erin.
In het mandje heb ik wat kleine eitjes gelegd.

 

 

Karin heeft de Haan als kaart gemaakt zodat deze met de post verstuurd kan worden! Zij heeft het mand gedeelte in het patroon eruit gelaten en alleen de zijdelen gebruikt zodat het een dubbele kaart is geworden!


Zij heeft hiervoor de Magnolia stempels 'Tilda Hiding Easter Egg' uit de Little Easter Collection 2013 en 'Bunny Rabbit Tilda' uit de Hoppy Easter Collection 2010 gebruikt. Aan het grote ei achter de Haan (niet bij het patroon inbegrepen!) hangt de digitekst die bij het patroon hoort.


Wil je deze Haan ook maken als mandje of kaart? Bestel hem dan nu hier bij Sandra's Scrapshop!


2 opmerkingen:

  1. oh my goodness ...
    Sandra , this is AMAZING!!!!
    you have an outstanding talent <3

    Love,
    Yulis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sandra, these are incredibly beautiful decorations!
    Fabulous, magical!
    Pona

    BeantwoordenVerwijderen