vrijdag 1 maart 2013

Easter card

Een driedelige Easel kaart met Ovalen vormen, perfect natuurlijk voor een leuke Paaskaart!



Ik heb de nieuwste Tilda uit de Paascollectie 'Little Easter 2013' gebruikt.


Het schaap uit de Nativity Collection kun je natuurlijk ook voor Pasen gebruiken!



De zijkant van de kaart waarop je goed kunt zien dat alle delen aan elkaar zitten!


Materialen:

Magnolia stempel: 'Tilda with Egg and Chciken' - Little Easter Collection 2013
Magnolia stempel: 'Holy Sheep' - Nativity Collection 2012
Magnolia DooHickey: 'Bloomy Tag'
Magnolia papier: 'Little  Easter Turquoise' - Little Easter Collection 2013
Overig papier - Gaaspapier Carol Wilson
DooBeePops Magnolia 'Turquoise Poppy'
Pearls - Knick Knackery'by Magnolia
Digitext - Sandra's Scrapshop


Hebben jullie het nieuwste product van Magnolia al gezien? Ze heten DooBeePops! Het zijn Vintage Honey Combs (honingraatvellen) die verkrijgbaar zijn in verschillende kleurtjes!! 

4 opmerkingen:

  1. WOW wat is hij weer supermooi Sandra! Ik hoop echt dat deze easelcard ook te koop is als patroon in je scrapshop. Groetjes Carla en een prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi gemaakt zeg en echt heel origineel!
    Mooie details, mooie kleuren, volgens mij vind ik hem echt mooi hihi.
    Goetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauuww Sandra wat een beauty heb je weer gemaakt

    het is iets heel apart

    groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige creatie!!! Ik vind het helemaal te gek! En wat super dat dat je dat schaapje hier ook voor hebt gebruikt ;-) Niet aangedacht... hihi! En die paaseitjes, zoals jij ze hebt gemaakt is echt super! Zo leuk spul ;-) Ik ben nog steeds niet in de winkel geweest... helaas!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen