woensdag 27 maart 2013

Dove(ly) card

Het 60e patroon is alweer uit in Sandra's Scrapshop!! (nummer 61,62,63 en 64 zijn ook al klaar hihihi). Maar nog even wachten tot die online mogen komen!

Het nieuwe patroon (Dove(ly) kaart) is deze keer een neutrale basiskaart die je voor elke gelegenheid kunt gebruiken!! Karin heeft het voor een 'Bird-day' kaart gebruikt en ik heb er een Huwelijksthema (Dovely Wedding) van gemaakt!

Deze schitterende kaart is gemaakt door Karin! Wat een talent heeft ze toch!!


De duif (die bij het patroon zit) heeft hier de verjaardagsslinger vast!!

En dit is mijn uitwerking:

Ik heb de Magnolia stempel 'Tilda with Love Socks' uit de With Love Collection 2013 gebruikt. Ze heeft haar handjes zo leuk omhoog, dat het nu net lijkt alsof ze de duif loslaat!
Het papier dat ik gebruikt heb is ook van Magnolia en is 'Calla of Paris' van de Sweet Crazy Love Collection 2012. Het scriptpapier is van het Kruidvat.
Daarnaast heb ik de Magnolia DooHickeys 'Heart Swirl', 'Old Swedish Lace' en 'Bloomy Tag' gebruikt.

Achter de duif, die van reliefpapier is gemaakt, heb ik witte veren gestoken!

Op de kaart heb ik ook zilver wire draad krullend gedraaid.

De achterkant van de kaart en de standaard (die ook bij het patroon zit!) waardoor de kaart makkelijk blijft staan!

De digitext 'Have a 'dovely' wedding day!' zit ook bij het patroon in!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen