zondag 24 februari 2013

My new Craftroom!


May i proudly present Sandra's Scrapshop!!!!!!! It's not completely finished yet (some details LOL), but i am so excited about it that i could not wait any longer to show it to you all!! One side is finished and the other side is almost done (not on the pictures yet). The table can be enlarged up to 10 persons for workshops.
The flowers on the tray are a gift from my parents (owww i love them so much!!).
Now waiting for the folding curtains and need some boxes and there will be a beautiful cabinet on the wall soon made by my dad offcourse!
A big big thanks to my dear husband and dad who made my craftroom like a little palace!! 
Have a lovely weekend you all and don't forget to participate at the 2-Years contest!!


Met trots presenteer ik jullie hier Sandra's Scrapshop!!! Het is bijna klaar, maar ik kon niet langer wachten om het aan jullie te laten zien!! De ene kant is helemaal klaar, maar de andere kant (niet op de foto's) moet hier en daar nog ietsje gebeuren. 
De tafel kan je uitschuiven tot 10 personen voor de workshops.
De bloemen op het dienblad heb ik gekregen van mijn ouders (owww wat hou ik toch van julliet!!).
Nu nog wachten op de vouwgordijnen, ik moet nog een paar potjes kopen en mijn vader gaat een prachtig kastje maken voor aan de muur.
Dank je wel lieve Erwin en Papa voor het maken van mijn droomkamer!! 
Ik wens jullie nog een fijne weekend en vergeet niet mee te doen aan de Wedstrijd t.g.v. het 2-jarig bestaan!!!







Ja ja, ik kan zelfs televisie kijken haha! Ook is de ruimte voorzien van Airco!!





Groetjes, van een hele gelukkige ...


10 opmerkingen:

  1. Wow!!! Prachtig Sandra!
    Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met je mooie ruimte.
    Als dat geen feestje is om daar te hobby-en dan weet ik t niet meer.
    Super mooi ingericht en mooi rustig.
    Lieve groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige mooie ruimte, mooi dat wit, echt super heel veel plezier ermee en leuk dat je dit deelt met mede bloggers, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige ruimte zeg. Super. Ziet er heel erg mooi uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wauw!!! Super mooi en wat leuk dat je daar workshops wil gaan geven, een prachtige ruimte om mensen te ontvangen, maar ook geweldig om heerlijk te freubelen!!! Geniet van je prachtige ruimte.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sandra Sandra....when can I come!????
    It looks just amazing, so beatiful!
    I have to admit- I am sooo jelous,
    but happy for you.
    It´s a dream for every scrapper!

    Big hugs Lillemor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een mooie strakke ruimte!! Zo mooi ingericht, als dat geen fijne knutseluurtjes worden dan weet ik het ook niet meer, veel plezier!,
    Groetjesssss


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Sandra you have an amazing new place to create, have fun in it.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. That's a paradise!
    I'm so happy for you!
    hugs
    Giada

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat is hij mooi geworden Sandra. Ziet er echt super uit! Wat zal je hier blij mee zijn. Veel plezier met je scrappaleisje! Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh wow!! Your hobby room looks smashing!! Must be so lovely to sit there and create!
    Big hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen