donderdag 3 januari 2013

Typewriter - Typing A Love Note

Hebben jullie deze Typemachine in de nieuwste Magnolia Ink Magazine zien staan? Het patroon (#54) van deze Typewriter is vanaf nu te koop in Sandra's Scrapshop!! In de typemachine kun je eventueel een kado doen! De totale afmeting is ca. 21 cm diep en 23 cm breed. De hoogte van de 'basisdoos' is 5 cm.


 
Bovenop liggen de envelopjes met de Liefdesbrieven!

 

 


 
En er zit zelfs een echte hendel (Return) aan!


 
 
Stempels:
 
'Tilda of Sweden' - Summer Memories Collection 2012
Grote Postcard stempel
 
Papier:
 
Script papier; 7 Gypsies
Dessinpapier; Flower Vine Echo Park
Roze Glossy Cardstock
 
DooHickeys:
 
'Rose Leaf' en 'Old Swedish Lace' van Magnolia


Het patroon (7 .PDF pagina's) komt inclusief werkbeschrijving (English Tutorial available!), 3 .JPEG afbeeldingen van het Toetsenbord, de Toetsen (Typekeys) en digitekst 'Typewriter'. Helemaal compleet dus!

6 opmerkingen:

  1. Ohhhhh......wat is dit een geweldig project!
    Jammer dat de surprisetijd voorbij is.
    Wanneer ik dit jaar met Sinterklaar het loodje van een van mijn nichtjes heb, ga ik deze typmachine zeker maken met behulp van jouw pdf!
    Heel erg mooi en mijn complimenten daarvoor.
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een project Sandra!!!! Daar zullen heel wat uurtjes in zitten!! Maar hij mag er zijn, schitterend gewoon!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super creatie!!! Daar hou ik wel van ;-) Toch zal ik naar dit patroon niet gauw pakken... Maar jij hebt er wel een super geheel van weten te maken!!! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sandra,
    Wat een werkstuk, prachtig hoor. Kun ja mij vertellen van mij die postcard stempel is, want bij Magnolia kan ik hem niet vinden en van Penny Black is hij anders. Ik hoor het graag van je.
    groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo hebben hebben hebben! Jee, wat word ik hier hebberig van ;)
    Wat een prachtige creatie! Je kunt toch niet anders dan hier helemaal verliefd op worden en dit wil je toch het liefst zo snel mogelijk uit gaan proberen!?
    Echt prachtig gemaakt! Helaas is de nieuwe Magnolia Ink hier nog niet te koop, heb vandaag alle winkels afgebeld, maar woensdag komt hij misschien.
    Nou heel veel complimenten voor dit prachtige werk!
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sandra..THIS IS TOTALLY AMAZING!!!
    hugs.....

    BeantwoordenVerwijderen