zondag 13 januari 2013

Round 3D card


Op verzoek heb ik nog een keer de ronde kaart gemaakt die ik laatst ook voor de Kerst gemaakt heb (deze kun je hier terug vinden), maar nu ook met patroon voor in Sandra's Scrapshop!!
Ik had nog een verjaardagskaart nodig en heb dus twee vliegen in 1 klap geslagen!
Hierbij nog een keer de kaart, maar dan in een andere uitvoering.


De kaart heeft diepte!



De kaart heeft aan de achterkant een versteviging zodat hij beter blijft staan.

 

Op de ramen heb ik Glossy Accent gedaan en over het water ligt een laagje Glimmer Chalk zodat het echt 'sparkelt'!


Materialen:

Magnolia stempel: 'Rose Scent Tilda' - Sweet Crazy Love Collection 2012
Magnolia stempel: 'Venice' - With Love Collection 2013
Magnolia DooHickey: 'Rose Leaf'
Magnolia papier: 'Rose Romance' - With Love Collection 2013
Birthday Wishes tekst: Xenos


Het patroon hiervan is dus te verkrijgen bij Sandra's Scrapshop!

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Sandra, zo leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwwwww schitterend wat een mooie ronde kaart Sandra. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohhhh wat ontzettend mooi zeg, schitterend!!!

    gr.arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart!! Helemaal super gemaakt, geweldig met die diepte!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sandra, ik wilde je nog heel erg bedeanken vind 'm echt super mooi!! echt heel erg bedankt!! staat te pronken op de kast.

    Groetjes xx Maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohh hahaha staat op mn moeders naam (thea)niet denken dat de post verkeerd is verzonden hahaha

    Groetjesss maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt! En ook een super leuk patroon trouwens, erg leuk hoe je zo de diepte in de kaart krijgt.
    De achtergrond stempel vind ik prachtig ingekleurd (de rest natuurlijk ook!) maar die ramen en het water dat net echt lijkt vind ik prachtig.
    Mijn complimenten!
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A really adorable card - she gives a wonderful summer-feeling ! You made it perfect !
    Hugs Helga

    BeantwoordenVerwijderen