zaterdag 1 december 2012

Snowy Christmas Days card

Een Snowy Christmas Days kaart met een Twisted Circle!!




Het papier heb ik bestempeld met Perfect Medium en Magnolia stempel 'Jingle Jangle Snowflake' (van de A Christmas Story Collection) en er daarna WOW! Embossing poeder op gestrooid (Silver Pearl en Platinum). Even de heattool erop en je krijgt hele mooie glimmende sneeuwvlokken!


Ik heb de Magnolia stempels 'Tilda with Lovikkamittens' en 'Tilda in the Mountains' gebruikt. Beiden zijn van de nieuwste A Christmas Story Collection.
Ook beide vellen papier zijn van Magnolia; 'Something Old, Something New - mini'.
De grote witte ster is een Magnolia DooHickey 'Star Tag'. De kleine blauwe sterren heb ik zelf geknipt.
De witte blaadjes kransen zijn gemaakt met de Silhouette machine.


De witte roosjes zijn gemaakt van dat vloeipapier dat in een fotoalbum zit.
De sneeuwrand onder Tilda heb ik gemaakt met Tulip Puffy 3D Textielverd 'White'. Ook even verhitten met de heattool en voila!! Verder zit er heel veel Stickles glitterlijm op de kaart.


Fijn weekend!!

10 opmerkingen:

  1. Hallo Sandra,
    Je laat weer een PRACHTIG kaartje zien.
    Je omschrijft wat je zoal hebt gebruikt.....behalve de vorm van Crealies ☺☺☺.
    Fijn weekend.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart San!!! Je bent weer in topvorm ;p Bij mij wil het maar niet komen :c Hoop dat jouw geweldige kaart mij weer inspiratie geeft!!
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooooooaaaauuuuuuw schitterende kaart!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaaa helemaal tegek zeg prachtig sandra!! ,goed dat die van jouw blijft staan, hihi die van mij is top zwaar van de steentjes haha ;) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een bjoetie, Sandra!!! Ik weet niet waar ik eerst moet kijken wat een prachtige details. Schitterend. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sandra!

    Wat een super gaaf model kaart! De kleuren vind ik zo mooi, gewoon een PLAATJE!

    Veel liefs!
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh, Sandra wat een schattige creatie, super model!!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sandra, wat een super super mooie kaart!!Hoe krijg je het bedacht.Geweldig mooi!
    Groetjes Davien

    BeantwoordenVerwijderen