zaterdag 29 december 2012

Peony Box

Hebben jullie de nieuwste Magnolia Ink Magazine 1-2013 al gezien? Hierin staat een Peony Box (Pioenroos doos) door mij gemaakt! Het is een doosje bestaande uit 4 hartendoosjes waarvan elk vakje open kan! Karin heeft dit doosje ook gemaakt en deze laat ik jullie graag zien! Het patroon is natuurlijk ook verkrijgbaar in Sandra's Scrapshop!








De Typewriter die in het magazine staat komt ook heel binnenkort in de shop te koop!!!

Ik wens jullie allemaal een hele gezellige Jaarwisseling en een HAPPY NEW YEAR!!!!!!

2 opmerkingen:

  1. jou patroon vind ikweer super maar de krant vind ik echt een afgang :(
    hij stinkt ook nog eens...
    zowat alle kleuren zijn het zelfde:(
    nee als dit zo blijft ben ik klaar met het abonnement...
    als ik een hobbykrant wil koop ik wel de goedkopere
    hobbyjournaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je PeonyBox helemaal geweldig Sandra!!! Echt schitterend. En deze Magnolia Ink kan natuurlijk niet tippen aan de vorige Ink.......HAHAHHAHHA!!
    Een fijne jaarwisseling en een Gelukkig Nieuwjaar. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen