vrijdag 2 november 2012

Christmas Tree Box

Voor het Kerstnummer van Magnolia Ink heb ik een Kerstbomendoosje met patroon gemaakt!
Helaas kan ik jullie mijn eigen uitwerking niet laten zien (dan moeten jullie zelf het magazine maar kopen hihihi), maar mijn Designteamlid Karin en mijn Magnolia Designteamlid Ying hebben allebei een schitterende uitwerking van dit patroon gemaakt, die ik graag aan jullie wil laten zien!

Deze prachtige uitwerking is van Karin:


 
Mijn lieve DT-collega Ying heeft deze schitterende creatie gemaakt:



Bedankt dames voor jullie prachtige kunstwerkjes!!

2 opmerkingen:

  1. Met heel veel liefde gemaakt hoor :D
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wauw en nog eens wauw, Sandra. Ik heb jouw geweldige mooie creatie in de Ink zien staan. En een keer wauw voor jou!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen