maandag 22 oktober 2012

Jingle Bell kaart (Freebie)!!!

Voor alle trouwe klanten en bezoekers heb ik een Freebie (gratis patroon) gemaakt van onderstaande Kersthanger! Het patroon is te downloaden via Sandra's Scrapshop.
Dit is een chipboard kaart die je met een lint op kunt hangen, waaraan een kerstbelletje hangt!




 
Ik heb de Magnolia stempel 'Tilda with Candy Cane' uit de Sweet Christmas Dreams Collection 2011 gebruikt. Langs de randen heb ik de stempel 'Holy Swirl' uit de Merry Little Christmas Collection 2010 gestempeld.

 
Er zit ook wat lekkers op de hanger; een echte kerst zuurstok!

 
De volgende materialen heb ik gebruikt:

Papier Magnolia; Mini - Sweet Flurry Red (Sweet Christmas Dreams 2011)
Papier Magnolia; Red Noël (Vintage Christmas)
Chipboard (15 x 15 cm)
Bruin cardstock
  
Magnolia DooHickeys 'So Wrapped Lovely' en 'Star Tag'
Martha Stewart leaf punch
Lint en gouden bloemen zijn van Magnolia
Gesuikerde peren, kerstboomtakjes, zuurstok snoepgoed, zilveren kleine kerstbelletjes, plastic zakje, houten sterren, rode Stickles glitterlijm, goudverf en witte acryl.

 

  

2 opmerkingen:

  1. Wauwie , bedankt wat lief!!! Ik heb hem opgeslagen ik maak nu 2012 de ronde kaart met Festonsteek. Dan voor 2013... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,

    Bedankt hoor en wat een leuk patroon. Ik ga hem zeker maken hoor. Zal hem dan wel even showen op facebook. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen