dinsdag 2 oktober 2012

Cake on stand

Ik heb een kaart gemaakt in de vorm van een Taart op een standaard met afneembare cloche!! Het geheel past in een envelop en kan dus per post verstuurd worden naar de jarige!!
Het patroon kunnen jullie hier vinden.





 
Hier kun je zien dat je de cloche eraf kunt schuiven! Ik heb hem van transparante sheet gemaakt, maar natuurlijk kan je hem ook van bijvoorbeeld zilver spiegelpapier maken!!

 
Ik heb Magnolia DooHickey 'Old Swedish Lace' en 'Mistletoe' gebruikt. De stempel is 'Summer Cake' uit de Summer Memories Collection 2012. Het papier is ook van Magnolia en is 'Lovely Butterfly' uit dezelfde collectie.

 
Op de taart heb ik wat POP microbeads gedaan.

 
De taart kan zo in de envelop!



6 opmerkingen:

  1. Ohhh Sandra! Wat een topperrrrr! Ziet er geweldig uit; doe mij maar een stukje ;p
    lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh wat een leuk kaartje.
    erg mooi gemaakt.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow...what a stunning work. I love this.
    Hugs Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh!!!! This is beautifull!!! I love it!
    Olga

    BeantwoordenVerwijderen