dinsdag 18 september 2012

Sweet Heart Bag

Jullie hebben het patroon van dit tasje ongetwijfeld in de Magnolia Ink Magazine nr. 4 'Follow your Dreams' pagina 52 zien staan! Ik heb nog een uitwerking hiervan gemaakt! Heb je het patroon gemist, dan kun je het ook bij Sandra's Scrapshop kopen!


 
Ik heb de stempel 'Baby Tilda' uit de Princes & Princesses Collectie gebruikt. Langs de rand heb ik een paar roze/witte 'muisjes' geplakt! Langs de onderrand heb ik Magnolia DooHickey 'Floral Swirl Corner' gebruikt.
Het papier dat ik gebruikt heb is 'Lovely Butterfly' uit de Summer Memories Collection en 'Strawberry Dots' uit de Lazy Summer Days Collection.


 
 
Door het flapje te openen kom je bij het kadootje; een paar babysokjes!




2 opmerkingen:

  1. Wat super leuk zeg!!! Prachtig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig doosje Sandra, heel erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen