dinsdag 11 september 2012

My visit to Magnolia Store Sweden

Ik ben weer terug uit Zweden!!!
Wat was het prachtig en wat hebben we veel gezien! We hebben bijna 2000 km gereden en zo genoten van alles! De Magnolia Shop in Boras is echt fantastisch! Wat een mooi groot pand vol met allerlei hebbedingen!! Ik kon maar niet kiezen!
Hierbij een paar foto's van ons bezoekje aan de shop:


 
Ik had mijn Designteam pakket meegenomen met de creaties die ik voor het Kerstnummer heb gemaakt. De lieve dames die het magazine maken hebben ons van harte welkom geheten met lekker zweeds gebak! Hier links pakt Åsa de doos uit! Elena zit in het midden naast mij.

 
Even op de foto met Anna (links) en Elena (midden)!

 
Daarna natuurlijk flink shoppen in de prachtige shop. Ik ben er wel 3 uur geweest hihihi!



 
Tussen alle mooie spullen die je kunt kopen, zie je ook een flink aantal creaties die door het Designteam zijn gemaakt! Super om dat allemaal in het echt te kunnen bewonderen!



 
Niet alleen op scrapgebied is er zoveel te koop, maar ze hebben ook ontzettend veel moois om je huis in te richten:
 




Nogmaals hartstikke bedankt voor het warme welkom dames van Magnolia!!

7 opmerkingen:

  1. Beautiful photos Sandra! Thanks for sharing them with us. It looks like you had a great time, so happy for you! It's so nice to see a picture of Anna and Elena too! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sandra,

    Wow wat een prachtige winkel ik zou mezelf daar ook wel kunnen vermaken haha!
    Zoiets zou hier in nederland moeten zijn!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend. Wat een snoepwinkel zeg !!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oohhhhhhh wouwwwwwwwwwwwwwwww wat is dit gaaf zeg, ik zou niet meer weten waar ik kijken moest in zo'n mooie winkel met alles om je heen, in 1 woord GEWELDIG!
    Liefs sylviavW

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your are totally crazy! But I understand :-) It´s a beautiful store and it´s a pleasure to visit!
    I´m going in a month! Yeah!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sandra, als eerste welkom terug = )
    Super foto's.... heerlijk om te zien ! ; )

    knuff Corianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuuuw, zo een leuke winkel van magnolia. Ik kan het goed geloven dat je er 3 uren in hebt vertoefd! :-) Alleen daarvoor zou men naar zweden gaan hé! Grts Mie

    BeantwoordenVerwijderen