zondag 2 september 2012

Deze verjaardagskaart heb ik voor Chantal gemaakt voor haar verjaardag!

Ik heb de Magnolia stempel 'Rose Scent Tilda' uit de Sweet Crazy Love Collection 2012 gebruikt.

Op de achterkant van de kaart heb ik de text stempel 'Limited Edition'van de Turning Leaves Collection 2012 gebruikt. Deze stempel zat ook in de Stamp Club Kit van Magnolia!
Daarnaast heb ik de DooHickeys 'Leaf & Swirl', 'Bloomy Tag', 'Spruce Twig' en 'So Wrapped Lovely' gebruikt.

Als je het bandje van de kaart af schuift, kun je de flapjes open doen!

Hier zie je dat er ook nog een flap aan de achterkant zit waardoor de kaart blijft staan!


Op het achterste gedeelte heb ik een tekstvlak gemaakt voor een persoonlijke boodschap! De ronde tekst is op de computer gemaakt.
Het papier is van de Blea & Ivy Collection.




Het patroon is afkomstig van het Cards etc Euro Blog!

Ondertussen heb ik al een bezoekje gebracht aan de Magnolia Shop in Zweden waar ik momenteel ben!! Hoe gaaf is dat!! Meer hierover lezen jullie na mijn terugkomst hier op mijn Blogs!

4 opmerkingen:

  1. Een geweldig kaartje. Veel plezier nog in Zweden.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw Sandra je hebt er zo als iedere keer eer iets PRACHTIGS van gemaakt!
    en stiekem ben ik eeeeenorm jaloers dat jij daar in het prachtige Zweden bent dat is echt nog een droom van me om daar ooit de Magnolia Shop te bewonderen!
    Maar geniet er heerlijk van!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige creatie met zeer mooie details

    BeantwoordenVerwijderen