vrijdag 10 augustus 2012

Tilda and Wiola

En weer een verjaardagskaartje!


De stempel is 'Tilda and Wiola' van de Summer Memories 2012 Collection en is ingekleurd met de Copic Ciao markers.


De langwerpige witte basiskaart is ook van glanzend papier en ik heb de bovenrand hoger gemaakt van rood cardstock.


Het taartkleedje heb ik met Glimmermist roze gespoten. Verder heb ik wat ribbelkarton gebruikt en een heleboel glitterlijm (moeilijk te zien op de foto's).



Voor de bovenrand van de kaart heb ik Magnolia Doohickey 'Old Swedish Lace' gebruikt. Daarnaast heb ik ook Doohickey 'So Wrapped Lovely' gebruikt en daar de tekst Happy Birthday op gestempeld.


3 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige kaart zeg! Hoe lang ben je met deze beauty bezig geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Sandra!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So totally cute and Tilda is colored fantastic. Super card.

    BeantwoordenVerwijderen