donderdag 2 augustus 2012

Sewing table

Ik heb een antieke naaitafel nagemaakt van papier! Mijn lieve Oma had vroeger ook ongeveer zo'n naaimachine tafel en toen de nieuwe stempel 'Tailor Tilda' uit de Turning Leaves Collection 2012 uitkwam, moest ik natuurlijk zo'n tafel maken! Het patroon kun je hier vinden in mijn eigen shopje.




Om de naaimachine heb ik wat floss draad gedraaid.





De naaimachine van Tilda en het voetenbankje heb ik voorzien van een laagje Gloss vernislijm.


Van dik ijzerdraad heb ik een klerenhangertje gevouwen en er een lapje stof overheen gehangen!



Van het doosje van de Flossdraad heb ik het lipje afgesloopt en deze bij de naaimachine geplakt!


Het is natuurlijk een echte originele 'Singer'!




Hebben jullie trouwens de nieuwe Kerst stempels van Magnolia al gezien???

Het is de Little Christmas Collection 2012 en er zijn alvast 6 waanzinnig leuke stempeltjes uitgekomen zodat je alvast aan je kerstkaarten kunt beginnen!! De rest van deze collectie komt medio eind Augustus uit! Ik kan niet wachten!!!

4 opmerkingen:

  1. Sandra het is ongelofelijk wat jij voor elkaar krijgt het is zo mooi , gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I can´t understand how you come up with all your ideas Sandra!!! This is just amazing, soooo beatiful! You are a true talented lady and I am prod to be in the same team as you!
    Have the best sunday my friend.
    Hugs Lillemor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!
    Gasp! This is amazing Sandra!
    Such a sensational creation!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige werkstukken heb je weer gemaakt Sandra.

    Groetjes Henny.

    BeantwoordenVerwijderen