woensdag 25 juli 2012

Tilda with a Gift

Voor Suze die eergisteren jarig was, heb ik deze kaart gemaakt:


De kaart heb ik dubbel gevouwen met een naad van ongeveer 1 cm breed. Op de zijkant van de kaart heb ik een strook papier geplakt die aan beide kanten is geponst met een pons van Martha Stewart.

Aan de binnenkant heb ik een bloem gemaakt. Hiervoor heb ik Magnolia Doohickey 'Rose Leaf' flink wat keertjes uitgeponst en voorzien van een laagje lichte inkt. Daarna heb ik ze trapsgewijs op de bloem gelegd. Uit de bloem komen 2 stampers en wat opgekruld Wire draad.

Ik heb Magnolia stempel 'Tilda with a Gift for You' gebruikt uit de nieuwste Turning Leaves Collection 2012. Deze stempel zat ook in de Summer Stamp Club kit!


Nou, ik ga snel weer naar buiten! Het is veels te warm hier op zolder....pffff.
Geniet allemaal van het mooie weer!

9 opmerkingen:

  1. HEllo, my dear Dancing Queen!

    what an amazing card! love it so very much! i have already colored this image but haven't done the card yet! so you're more fast than me! ;)
    love the coloring so much and the way you've used flowers and papaers is amazing!!
    precious details!!!

    hugs, Alby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just lovely Sandra! The folding looks smashing :)!
    And the cute image is so nice coloured!
    Hugs Lillemor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig kaartje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra, wat een ontzettend leuke kaart en wat een leuk model. Ga ik ook een keer maken. Super idee! Geniet nog even van het lekker weer! Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning card Sandra! Great shape of the card, and your coloring is fantastic!
    Have a wonderful day!
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooi kaartje Sandra, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Sandra! en ik ben ook helemaal weg van hoe je Tilda ingekleurd hebt :)
    liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een ontzettend leuke kaart en wat een leuk model.n ik ben ook helemaal weg van hoe je Tilda ingekleurd hebt :)

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Sandra, wat een prachtig kaartje echt weer een toppertje en zo mooi dat Tilda eruit ziet.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen