zaterdag 14 juli 2012

Oorbellendoosje

Voor mijn beste vriendin die vandaag jarig is, heb ik dit doosje gemaakt! Het is eigenlijk een kaart en doosje in 1.



Op de bovenkant heb ik een 'Tilda with Heart' ministempel gebruikt. Deze is uit de You are So Special Collection 2011.
De tekst is op een sheet gestempeld met Stazon Inkt.

 

Je kan de lade open schuiven en hierin een klein kadootje doen!


Als je het strikje losmaakt, dan open je het kaart-gedeelte en hier kun je een persoonlijke boodschap in schrijven. Hiervoor heb ik Doohickey 'Tilda's Ticket' gebruikt.



Ik heb Magnolia Doohickey 'Floral Swirl Corner' uit de nieuwste Summer Memories Collection 2012 gebruikt en uit 2 verschillende kleuren papier gestanst.
Hier heb ik de 'Tilda with wrapped Heart' ministempel gebruikt uit de Sweet Crazy Love Collection 2012.


M.b.v. Doohickey 'Old Swedish Lace' heb ik een klein kaartje gemaakt waar je de oorbellen aan kunt hangen!



2 opmerkingen:

  1. Je vriendin zal helemaal gelukkig zijn! Ziet er geweldig uit!
    Groetjes
    COrdine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my god, Sandra, this is gorgeous! What a beautiful card/gift box! I love all the details of it! I like how you put all the doohickeys together.
    Hugs,
    Brigitte :)

    BeantwoordenVerwijderen