zondag 1 juli 2012

For a Tea.rific Person...Freebie!

Ooow Jippieeeee, de nieuwe Stamp Club kit 'Summer' is op mijn deurmat gevallen!! Hij zit weer boordevol gave stempels!! Het is zo leuk om deze als verrassing in je brievenbus te vinden! Er zitten 5 grote Tilda stempels in, 1 grote superrrrschattige eland, 2 mini Tilda's, 2 zonnebloemen, een herfstblad, een eikeltje en een tekst in! Dus binnenkort komen er weer creaties met deze gave set voorbij hoor!

Ik heb deze Theepot gemaakt:

Voorop heb ik het Magnolia stempeltje 'Tilda Loves Flowers' gebruikt uit de Sweet Crazy Love Collection 2012. Deze is ingekleurd met de Copics.
Door de Doohickey 'Leaf & Swirl' van Magnolia uit te stansen en op het tuutje te plakken, lijkt het net alsof er stoom uit de theepot komt! Ook heb ik Doohickey 'So Wrapped Tilda Lace' gebruikt.



De Digitekst 'For a Tea.rific Person' heb ik zelf gemaakt en het leek mij wel weer leuk om jullie als trouwe bezoekers deze kado te doen, dus alstublieft een FREEBIE:

(deze afbeelding kun je met de rechtermuisknop opslaan)

Aan de binnenzijde heb ik een bakje gemaakt (zit niet bij het patroon in!!). Hierin heb ik een paar theezakjes gedaan en een roerstaafje. Het bakje kun je simpel maken door een strook van 20 x 6 cm te snijden en te rillen op 6,5 - 9,3 - 15,9 - 18,8. Lijm het aan elkaar aan het kleine strookje wat je over hebt en plak het geheel tussen de Theepotdelen in! Met een cirkelpons heb ik een halve cirkel uit de zijkanten gehaald.


Het dessinpapier is van de Action (jaaa, daar is ie weer haha) en het gestippelde papier is van Bo Bunny.

Nou, ik ga snel weer verder aan een babykaart en een opdracht, dus ik verveel mij nog even niet (doe ik dat ooit wel dan??? Haha).
Fijne dag allemaal!

12 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt, Sandra! Bedankt voor de freebie.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super de theepot en ik vroeg me af waar je de kit kan bestellen en wat het kost er zit zo`n leuke stempel van Tilda achter de naaimachine bij.

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh ik hoop dat hij hier morgen in de bus zit!!!! Ik ben zoooooo benieuwd!
    Je tea-pot-kaart is weer super Sandra! Zo mooi van kleur en knappe Tilda!
    Thanks for the tea.refic sentiment!!!! ;)
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vervelen??? Dat woord staat helemaal niet in jouw woordenboek Sandra daar staat met hoofdletters FANTASIE!!!!!!!!!! Wat een beeldige theepot en zo leuk hoe je op het stoomidee komt met die swirl!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooi meis wat een gave theepot !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende theepot!!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sandra wat een plaatje is deze theepot ,ik vind het toch zo knap van je , ik heb al moeite met een kaart wat betreft inspiratie hi hi gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke theepot Sandra, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh San! Geweldig leuk zeg! Deze is echt super leuk!
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sandra,

    Bedankt voor jouw berichtje ik ga meteen even kijken

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel erg mooi gedaan.
    prachtige kleurcombinatie

    BeantwoordenVerwijderen