dinsdag 10 juli 2012

Baby romper

Voor een vriendin uit Zweden heb ik deze babyromper gemaakt! Ze beviel 5 weken te vroeg van baby Edwin en om ze te feliciteren heb ik dit kleine kadootjes naar ze gestuurd.
Ik heb dit idee met de sokjes eruit al een paar keer voorbij zien komen op diverse blogs en vond het zo leuk dat ik het ook wilde maken! Ik heb geen idee van wie het idee oorspronkelijk is, maar dit is mijn uitwerking geworden:



Deze superschattige stempel is 'Sally the Monkey' uit de Princes & Princesses 2012 Collection!


Via de binnenkant kun je zo de sokjes om de armsgaten doen!



Om het helemaal af te maken heb ik er een verpakking omheen gedaan met een soort waslijn!



8 opmerkingen:

  1. Schitterende uitvoering, in mooie zachte kleuren!!!Knap gedaan Sandra!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous Sandra!! Love it.
    Hugs kylie x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt en wat origineel.

    liefs xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk Sandra !! Ik had het nog niet zo gezien. Geweldige uitwerking :)).

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous, I love it, its beautiful.
    Hugs Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning! Really great gift idea! Very beautiful!
    Hugs, Brigitte :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig!
    Waar heb je dit patroontje gevonden?

    Groetjes Mini

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje.
    Heb je hier een patroon van?

    BeantwoordenVerwijderen