woensdag 27 juni 2012

Magnolia Ink is uit!

Jooohoooo, de nieuwe Magnolia Ink is weer uit!! Wat een schitterend nummer is het zeg!! Wat hebben mijn DT collegaatjes weer flink hun best gedaan!!


In het kader van het Sport thema heb ik een golftas gemaakt die je op een doosje kunt plaatsen, maar eventueel ook los te maken is! Het patroon is weer hier te verkrijgen via Sandra's Scrapshop. Het doosje is uiteraard weer opgemaakt met allemaal prachtige spulletjes van Magnolia! Deze golftas en nog veeeel meer andere schitterende creaties, tips, technieken en nieuwtjes kunnen jullie ook vinden in de nieuwste Magnolia Ink 'Follow your Dreams'!

Ik heb de volgende Magnolia materialen gebruikt:

- 'Spring Tree' stempel (Easter Collection 2009)
- 'Golf Flag' stempel (The Winner takes it All Collection 2012)
- 'Golf Tilda' (The Winner takes it All Collection 2012)
- 'You are a Winner' - Text (The Winner takes it All Collection 2012)
'Grass Lace' Doohickey Magnolia



Ik heb zelfs hele kleine minipins (zwarte spijkers) gebruikt waarop de kleine styropor balletjes horen.


Door aan het handvat van de Golftas te trekken open je het doosje!


In het doosje zit een kadobon! De afbeelding van deze Gift Voucher zit ook bij het patroon in!


De zijkanten van de golftas zijn van stof gemaakt. De zijpanelen heb ik eerst van carstock gemaakt en er toen wat kussenvulling op gelegd en vervolgens de stof er overheen getrokken en aan de achterkant vast gemaakt. Er omheen heb ik een gesp van een oude tas gedaan.

De golftas is dus ook los te maken:




Fijne dag nog allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Wauwie Sandra wat een giga creatie. En wat gaaf. Ik kijk m,n ogen uit zo mooi dat het is.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend! Net als Ilonka kijk ik mijn ogen ook uit. Een pronkstuk!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Sandra, wat heb je dit weer geweldig gemaakt. Ik kijk elke keer mijn ogen uit wat je nu weer hebt gemaakt! Echt super! Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen