maandag 18 juni 2012

Have a sunny day!

Ik heb een verjaardagskaart gemaakt aan de hand van het patroon uit mijn eigen shopje. Dit patroon was in eerste instantie voor een Beterschapskaart, maar ik heb er deze keer een verjaardagskaart van gemaakt!


Ik heb Magnolia 'Hooked Tilda' en 'Have a Sunny Day - Text' gebruikt en beide stempels zijn uit de nieuwe Summer Memories Collection 2012!


Aan de binnenkant heb ik Doohickey 'Tilda Ticket' gebruikt.


Ook heb ik Doohickey 'Lovley Fence' en 'Bloomy Tag' (achterop de kaart) gebruikt.


De vlinder is een stempel van Penny Black. Het papier is van Prima Marketing 'Pixie Glen' en van de Action 'Vintage'. De rietpluimen zijn gemaakt met de Silhouette en ingekleurd met de Copics. Verder heb ik er wat Stickles, een houten vogeltje en een bedeltje aan toegevoegd.

4 opmerkingen:

  1. Het is prachtig , ik vind het zo knap wat je allemaal doet , gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sandra je kaartje is beeldschoon. !!

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow schitterend Sandra!!! Mooie kleuren ook,een echt kunstwerkje!
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love this shape Sandra! So fun and beatiful! And the colours are matching perfectly, just adorable.
    Love & Light Lillemor

    BeantwoordenVerwijderen