donderdag 21 juni 2012

Bird-day Box + magazine + nieuwe collectie

Een doosje of toch niet? Ik heb een Bird-day Box gemaakt! Met een simpele aanpassing is dit doosje ook helemaal gesloten te maken (m.b.v. een stukje sheet). Het patroon komt weer uit mijn eigen shopje. Naturlijk zit er weer een TE schattige Magnolia stempel op! Scroll even naar beneden voor het nieuwste Magazine en de nieuwe Collectie!




Ik heb 'Jam Tilda' gebruikt van de Yummy Tummy Collection!





En ja hoor!!! Bijna is het zover en ligt de nieuwe Magnolia Ink weer in de brievenbus en in de winkels!! Deze keer heeft het magazine wel een hele speciale cover!! Mijn lieve collega's Lillemor en Camilla H. staan voorop! Hoe leuk is dat! En dan hebben we het nog niet eens over de inhoud...mmmmm!! Ik zal niks verklappen, maar je kijkt je ogen uit!


En of dit al niet genoeg leuk nieuws is, heb ik nog een nieuwtje en dat is dat er binnenkort alweer een nieuwe Collectie stempels uit komt en wel de Autumn Leaves 2012 Collection!!


Ook weer superschattig natuurlijk met een hoog 'heb-gehalte'!
Jullie zien het...Magnolia zit niet stil!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Sandra,

    Hij is weer helemaal super geworden.
    Echt schattig!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een practige creatie Sandra, ben meteen volger bij je geworden. ik ben benieuwd naar de nieuwe magnolia. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen