donderdag 12 april 2012

Pergola Garden

Een kaart met een Pergola! Deze had ik gemaakt voor het Magnolia Ink Magazine, maar is helaas niet gepubliceerd, maar daardoor kan ik hem wel hier aan jullie laten zien! De foto's zijn niet helemaal super (in het echt is hij mooier).
Patroon van deze kaart is hier te vinden!
Template can be found here!



De pergola, takjes en hanging basket zijn gemaakt met de Silhouette machine.




Er zitten overal blauwe glitters op, maar die zie je op de foto helaas niet terug.


De volgende materialen heb ik gebruikt:
Stempels uit de Sweet Rainbow Collection:
- ’Explore Tilda’
- ’Garden Tilda’
- ’Watercan Tilda’
Uit de Hoppy Easter Collection:
- ’Two Tulips’
Papier:



Magnolia Somebunny Loves You ’Turquise Rose’
Magnolia Somebunny Loves You ’Vintage Turquise Quilt’
Magnolia Butterfly Dreams ’Spring Butterfly’



7 opmerkingen:

  1. Wat weer een ontzettend gaaf tafereel!!! Super!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow Sandra, deze is echt supermooi! Wat heb je dit prachtig gemaakt! Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het echt is ie NOG mooier mag je wel zeggen, want hij is ook op deze foto's echt schitterend.
    Mijn complimenten hoor.
    Wat een werkstukje.
    Het is net een echte tuin met diepte.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sandra,

    Dit is toch een schatje! Superleuk gedaan.

    Ik zie je zaterdag!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat vind ik gek...dat íe niet in de Magnolia ink staat bedoel ik dan. Dit is nou echt zo iets anders als wat er normaal in staat. Hopelijk heb je de volgende keer meer geluk. Groetjes Martine XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww echt super mooi, jammer dat hij niet in de Magnolia Ink staat, hij had er prachtig bij gepast, zo'n bjoetie!!
    Ook nog bedankt om mijn blogje te bezoeken en voor je lieve reactie.
    groetjes Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen