zaterdag 3 maart 2012

Tulpendoosje

Hebben jullie het nieuwe Magnolia Ink Magazine 'Lentekriebels' al gezien? Ik ben nog niet zo heel lang Designteamlid van Magnolia, maar nu zijn er voor het eerst wat projectjes van mij gepubliceerd!! Wowww, hoe leuk is dat!! Het is zo raar om je eigen creaties in zo'n mooi magazine terug te zien! Zijn jullie ook nieuwsgierig?? Bestel dan snel het magazine of haal het bij de boekenwinkels!

Er staat een Tulpdoosje in die ik gemaakt heb! Het patroon hiervoor is exclusief te verkrijgen via mijn Scrapshopje! Ik heb zowel het doosje als bovenin de tulp het geheel gevuld met tulpenbollen, maar je kunt het natuurlijk ook gebruiken voor lekkere paaseitjes of een klein kadootje!









Het patroon komt als .PDF bestand om het met de hand te knippen en tevens zit er een werkbeschrijving bij (English tutorial available)! Daarnaast is er een extra mogelijkheid om het als .STUDIO snijbestand voor de Silhouette machine te kopen.

Dit is het geweldige magazine van Magnolia waar het allemaal in terug te vinden is:




6 opmerkingen:

  1. Wat gaaf gemaakt Sandra! Ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar de INK.
    Helaas is tie bij mij nog steeds niet bezorgd:(
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sandra,

    Wat een gaaf doosje zeg!
    Wat is het toch een heerlijke hobby.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wow wow! Sandra this is amazing! What a beautiful tulip design you created. Just gorgeous! How do you come up with your ideas? You are soooo talented sweetie! big hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig San,

    vind hem super en ga hem zeker maken.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh wat een schattig tulpendoosje! Zo heerlijk voorjaars! Het ziet er geweldig uit!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen