dinsdag 27 maart 2012

Hanging Birthday card + Art Specially Event

En weer een verjaardagskaartje! Deze kaart kun je ophangen aan het touwtje!


Ik heb Magnolia Doohickey 'Lovley Fence' en 'Leaf & Swirl' gebruikt. De stempel is 'Tilda picking Lilacs' van de Catching Butterflies Collection. Ik heb lekker veel glitters op de kaart gedaan.




Op zaterdag 14 April en zondag 15 April is weer het Art Specially Event in Zeist! Dit is HET stempelevent voor de liefhebber!! Ook Magnolia is van de partij en staat met een grote stand vollll met allemaal prachtige stempels en stanzen!! Natuurlijk ga ik er ook heen! Komen jullie ook?

8 opmerkingen:

  1. Wat is die weer ontzettend gaaf!!! Super je details die je erin verwerkt hebt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een schattige kaart en leuk die bloemen
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat ontzettend mooi Sandra , helaas kan ik dan niet maar het lijkt me echt heel leuk !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra,
    Wat heb je weer een schattig kaartje gemaakt. Heerlijk dat roze!
    Lekker bezig hoor!
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Sandra!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sandra, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Echt supermooi! Het stempeltje met "March" vind ik ook zo leuk. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart in lieve kleurtjes Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen