maandag 27 februari 2012

Princess Tilda

Ik heb een romantische verjaardagskaart gemaakt met de allerrrnieuwste stempel van Magnolia uit de Prince & Princess Collection 2012!  Deze collectie is vanaf komende week verkrijgbaar in verschillende (web)shops!



Dit is 'Princess Welcome Tilda'!



Binnenin de kaart heb ik 'Tilda with lovely lace shoes' gebruikt uit de Sweet Crazy Love Collection.


Het patroon van deze kaart komt van Cards etc (Hart/Bloem labelkaart). Verder heb ik er een vlinder van de Wibra op gedaan en wat vlinders uitgestanst. Ik heb ook Magnolia Doohickeys gebruikt en wel 'Bloomy Tag', 'Heart Swirl' en 'Lovly Fence'.
Het papier is van Prima Marketing 'Sparkling Spring'. Verder heb ik er wat gaas en parels op gedaan. De afbeeldingen heb ik bewerkt met witte Chalk voor een wat romantischer effect.

Deze week plaats ik nog een creatie met een stempel uit de nieuwste Collectie!! Ben je nieuwsgierig?? Kom dan 1 Maart hier terug en dan kun je hem zien!

11 opmerkingen:

  1. Wauuuw wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh your card is stunning Sandra!! This new Tilda is really beautiful. And I love the butterflies!
    And I can't wait till Wednesday to see your boy version of Sally!;) I bet it is a stunner too:)
    You are so talented ♥
    Big hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra,

    Wat is ze weer ontzettend lief!! Mijn lijstje wordt steeds langer :D Je hebt er weer een prachtige creatie van gemaakt! Ben benieuwd naar je creaties in de nieuwe INK!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohhh wat een lieffie!! Prachtig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart, erg lief de vlinders je hebt er een mooie creatie
    van gemaakt.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig romantisch kaartje, erg leuk zo die kleurtjes.
    Een prachtig geheel! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend mooi gemaakt zeg. gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a beautiful creation and lovely shape to your card Sandra! Gorgeous images and coloring. This is so lovely! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi sandra, wat een geweldig mooie kaart!

    Heerlijk om hier even rond te huppelen zeker omdat je de magnolia's zo lief gebruikt. Wat is het weer een leuke serie he!

    Je kunt er geen genoeg van krijgen he!

    leuk dat je ook even bij mij wat post bracht!
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. No matter if some one searches for his necessary thing, therefore he/she desires to be available that in detail, therefore that
    thing is maintained over here.
    Also visit my web site :: lanautica.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Dear, are you in fact visiting this web page daily, if so afterward you will absolutely get nice experience.
    Check out my web blog - WA

    BeantwoordenVerwijderen