vrijdag 13 januari 2012

Love is in the air!

Love is in the air (balloon)!!

Ik heb deze Luchtballon gemaakt! Het is een perfect kado voor een bruiloft, of voor je eigen Valentijn! In de ballon kan je een klein kadootje doen! Denk dan bijvoorbeeld aan een kadobon voor een Ballonvaart!

Het patroon is te koop in mijn eigen shop en kun je hier vinden!



Je kan de ballon van bovenaf open maken, zodat je er een kadootje in kunt doen!







De schattige Cupido stempel is uit de nieuwste 'Sweet Crazy Love' Collectie van Magnolia! Is hij niet geweldig! Het bruidspaar 'Loving Bridal Couple' is een stempel uit de 'Wedding Collection 2010'!
Het papier is van Basic Grey 'Kissing Booth' en past er perfect bij!
Nou, als dit geen geweldig huwelijkskado is, dan weet ik het ook niet meer hihihi!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,

    WAUW!!! Wat een gaaf cadeau is dit zeg! Mooi bedacht zeg, weer helemaal toppie!!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan van alles verzinnen, maar er zijn maar 2 woorden voor SUPER en TOP!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend mooi zeg!!! Ik ben meteen volger geworden van je blog!

    Groetjes Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Sandra
    What an amazing project did you make.I am an really big fan of yours and for shore i am buying this one.I hope that in the future Magnolia will putt some templates of you in the magazine.That would really be an great way for magnolia to bring the products under attention.
    Now i will surf to your shop and buy this one as well Huggs Erin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuw wat is dit schitterend en wat een werk
    zal dit zijn om te maken

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom vandaag voor het eerst op je blog, wat een geweldige creaties! Ben geloof ik gelijk verkocht.Wat lijkt me dat ontzettend leuk om te doen.Ik denk dat ik gauw wat bij je ga bestellen.
    Groetjes van een nieuwe bewonderaar, Martine

    BeantwoordenVerwijderen