dinsdag 31 januari 2012

Doosje

Ik heb deze Gable box gemaakt! Leuk modelletje is het toch!



Om bijna alle bloemsteeltjes heb ik diamantvormige kraaltjes geregen!
Verder heb ik Dimensional Pearls 'Espresso' van Adirondack gebruikt om bruine pareltjes te maken.


Copics primeur!
Van mijn ouders heb ik dus een heleboel Copics gekregen vast voor mijn verjaardag! Ik heb nog nooit met deze markers een geheel plaatje ingekleurd, dus bij dezen....de primeur van mijn allereerste stempelplaatje ingekleurd met deze geweldige fijne stiften!! Er gaan er zeker meer volgen hoor (ik heb de volgende 2 plaatjes alweer ingekleurd hihi).

Om de staarten van Tilda (Pie Tilda uit de Sweet Crazy Love Collection) heb ik kleine stukjes wol gedaan. Zo lijkt het net alsof ze haarelastieken in heeft!
Achter Tilda heb ik een stuk sheet geplaatst in een cirkel (zelf gemaakte digitekst).




Het papier is van Basic Grey 'Kissing Booth'.

6 opmerkingen:

  1. Inderdaad een schatje ;) Erg leuk geworden! 't is jammer dat we dit niet zo vaak cadeau krijgen hè ;)

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje!
    heb je daar ook een malletje van?
    groetjes Chantal
    http://kaartenenscrappen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat vind ik deze leuk geworden zeg! Supermooi! Heb je hier ook een patroontje van staan in je webshop. Zou deze dolgraag willen hebben. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is echt leuk.Mooie kleuren, daar hou ik wel van. Maar zoals m'n voorgangsters al vroegen...heb je hier ook het patroon van, of wil je hem niet uitgeven( hihi). Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen