maandag 16 januari 2012

Birthday card

Speciaal voor de verjaardag van 1 van de leden van de Verjaardagslijst die dit jaar is begonnen onder een paar enthousiaste Bloggers, heb ik deze labelkaart gemaakt!


Uit het grote label komt nog een klein label tevoorschijn!


Ik heb de Magnolia stempel 'Tilda with a bunch of roses' en 'Dot Butterflies' gebruikt uit de Chasing Butterflies Collection van 2009. Dit is toch wel 1 van mijn favoriete stempeltjes! Ik heb de rozen voorzien van een laagje glitter en die verhit met een heattool.


Het papier is van de nieuwste lijn 'Sweet Crazy Love' en heet Paris Pink Peony! Echt prachtig! Ook heb ik Magnolia 'Sweet Rainbow' Strawberry Plaid papier gebruikt! Het hekje is een Doohickey van Magnolia; 'Lovley Fence'. Ook heb ik Doohickey stans 'Heart Swirl' en 'Vintage Tag' gebruikt.
Daarnaast heb ik wat witte chalk en witte acrylverf gebruikt.

4 opmerkingen:

  1. Het blijft leuk hè zo'n label kaart maken deze is ook weer super, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh this is so beautiful! Gorgeous design! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen